21 lut 2013

Dodatek do włosów - mój / Mała ^^

Siemka !! Pisze do was Mała ^^ . Dzisiaj jak napisałam w wcześniejszym poście pokaże oraz zaprezentuję instrukcję ich wykonania :) Mam nadzieję, że wam się spodobają :)
Zacznę od mojej kokardkowej wsuwki. Na pomysł wpadłam wtedy, gdy pomyślałam o wykonaniu naszyjnika z kokardką.
Do wykonania czegoś takiego, będą nam potrzebne :
  • dwa paski materiału ( jeden grubszy i drugi chudszy, cienki )
  • zwykła nić
  • igła
  • wsuwka do włosów 
  • pianka, guma lub żel do włosów
Wykonanie jest naprawdę prościutkie :) . Myślałam o zrobieniu takiego teuorialu, lecz nie robiłam do końca i po kolei zdjęć . :/
  • bierzemy grubszy pasek materiału i zginamy go z jednej i drugiej strony na pół, a następnie przewracamy na drugą stronę ( dodatkowo można ścisnąć palcami na środku, aby upewnić się, że jest to podobne do kokardki ) ,
  • bierzemy nić i mocno obwiązujemy na środku ,
  • cienki pasek przewiązujemy na środku, w miejsce obwiązania nitką, przycinamy go ta by nie był za długi i nie wystawał.
  • zszywamy nitką lub sklejamy końce tego cienkiego paska ,
  • wsuwkę wkładamy w ten pasek
  • aby nie była taka płaska można ułożyć w odpowiedni sposób i nałożyć np.: piankę do włosów . 
  • Gotowe !!
Zdjęcia, które mogą wam pomóc wykonać :)

Mam nadzieję, że się spodobało oraz, że go wykorzystacie :) Ja bardzo lubię ją nosić, idealnie przystraja fryzurę oraz jest prosta w wykonaniu i ładna :) Zapraszam do komentowania i obserwacji :)

33 komentarze:

  1. Chciałabym sobie zrobić coś takiego, ale ja kompletnie nie mam do takich rzeczy rąk. Ja nawet kawałka papieru równo nie umiem obciąć xd



    Wpadniesz? Nowy post :3 xd
    juulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Jak znajdę jakiś fajny materiał to sobie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna wstążeczka <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna i materiał śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne i jakie ładne ma kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do muliny.. w jakim sensie Ci się skręcają?
    Ja uczyłam się bransoletek stąd, od zawsze wychodzą mi proste.
    http://www.dasia.pl/

    Zapraszam!
    http://zuuza-my-memorable-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy robię, tak czy inaczej one sie skręcają, uczę się stąd gdzie ty.

      Usuń
  8. Świetny pomysł, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog! Obserwuję i proszę o rewanż ! Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł :D
    Zapraszam do mnie:http://itsmyliveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie te kokardki :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna *_* ja już kupiłam takie , tyle że w kwiatki :P

    OdpowiedzUsuń
  14. ale śliczna :)

    zapraszam na atrakcyjny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://imtwa.blogspot.com/ zapraszam nowy wygląd i 2 konkursy z nagrodami :) i fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. urocza :) spróbuje taka zrobic :)
    zapraszam do mnie :) http://forward-pola.blogspot.com/ obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.