19 lut 2013

Fryzurki ;) / Mała ^^

Hejo ! Tu ja Mała ^^. Dziś przedstawię wam pomysły na różne fryzurki. Dawno nie było żadnych fryzur, więc fajnie gdyby się pojawiły :) Niektóre z nich na pewno wykorzystacie w trakcie wiosny. O ile będzie xd
Pierwsza fryzurka idealnie będzie się nadawać do osób nie mających grzywki  oraz dla tych, który ją posiadają :) Wzięłam go z zszywki, a tu macie opis graficzny :)


Cudo

Następnym pomysłem są fajne koczki na dole, tuż przy szyi, takie koczki, będą pięknie wyglądać w ciepłe dni. :)
Wygląda olśniewająco :)
Teraz coś dla osób, które lubią nosić włosy w kucyku i chciałyby uatrakcyjnić trochę fryzurę :) Jest to zrobienie dobierango warkocza, tak ja na fotografi :)


A teraz czas na perfekcyjny nieład. Znacie już go na pewno, oraz zapewne często tak się czeszecie :) 
Jeżeli, ktoś nie wie jak zrobic coś takiego, proszę bardzo daję instrukcję :)

Znalazłam też pomysł na przyozdobienie naszej fryzurki :) Był on na zszywce ;D Na moje wygląda bardzo ładnie i pieknie przystraja fryzurkę :)
DIY, handmade, pomysły.

No to koniec notki :) Jeżeli jutro znajdę czas to opublikuję post o moich dodatkach do włosów :) Oczywiście, które sama przygotowałam ;D Jeżeli macie jakiekolwiek pytania i pomysły wysyłajcie na pomyslowykaktus@o2.pl



7 komentarzy:

  1. kiedyś próbowałam zrobić taką fryzurkę jak na pierwszym zdjęciu, ale mi nie wyszło :( chyba mam za cienkie włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też takie coś próbowałam kiedyś wykonać :) Nie wyszło mi. Także mam cienkie włosy . Może to być właśnie . :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie fryzurkowe tutoriale :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post ;)
    Chyba wykonam sobie takie wsuwki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co robie zle ale nigdy mi taki koczek nie wychodzi :/
    Ten pierwszy pomysl jest fajny , sprubuje :)

    Please-take-me-away-from-here.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też często nie wychodzi taki jak na zdjęciu, próbowałam kilka razy już, zawsze jest inny :/ Raz ja nie robiłam tylko koleżanka i jej wyszedl :)

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.