12 mar 2013

Opakowania na prezenty / Mała ^^

Cześć ! Chciałam dodać bardziej obszerną notkę, ale napisałam i opublikowałam,  lecz z niewiadomych przyczyn to znikło. Dlatego też nie mam ochoty się rozpisywać. Będzie to post z inspiracjami. Są nimi opakowani na prezenty. Ludzie coraz większą wagę przywiązują do tego jak zapakują prezent, który chcą  podarować komuś wyjątkowemu.
Dla chłopaka


Znalazłam też wykorzystanie opakowani, choć trudno spotkać takie opakowanie
Na gwiazdkę, z reniferkiem 


Ekologiczne
Mam nadzieję, że ten post jest dla was przydatny i wam się spodobał. A jaką wagę wy przywiązujecie do opakowania na prezent ? Chcielibyście dostać upominek w pomysłowym opakowaniu ??

9 komentarzy:

  1. Ja bym chciała dostać z krawatem opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pewnie , że bym chciała dostać w takich pudełeczkach prezenty :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne *.*
    Muszę mojemu chłopakowi w taką torebkę zapakować prezent :D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Obserwuję.!
    Remainajoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne, bardzo pomysłowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super oryginalne pooomysły

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post ^^ świetne pomysły na opakowania

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.