14 lut 2013

Liebster Blog Award

Siemka ! Zostałyśmy nominowane przez http://daquerre.blogspot.com do odpowiedzi na parę pytań . ;)



1.Dlaczego założyłyście bloga ?
Bloga założyłyśmy, dlatego że lubimy robić różne ciekawe pomysły i wgl, takie rzeczy :) Chciałybyśmy nimi dzielić się z innymi. :)
2.Co Was denerwuje w ludziach ?
W ludziach denerwuje nas to jak, nie piszą na końcu zdania kropki. 
3.Co lubicie w ludziach ?
Lubimy, gdy ludzie okazują swoje emocje, uczucia :)
4.Co myślicie o rzeczach kupowanych w sklepach typu 'wszystko po 2,50 zł','Wszystko po 4 zł' ?
Myślimy, że można tam znaleźć wiele ciekawych rzeczy . ^^
 5.Czy macie jakieś ukryte talenty ?
Jeżeli byśmy je znały, to na pewno nie były by ukryte  . ;p
6.Wasz cel do osiągnięcia w tym roku ?
Zjeść dwa wiadra lodów za jednym zamachem ;D
7.Ulubione miejsce w Polsce ?
Berry lubi nasze Morze Bałtyckie, Mała ^^ Mazury, Lukrencja Warszawę, a Młoda ;) Kotlinę Kłocką .
8.Ulubiona piosenka ?
Nasza ulubiona piosenka to Hit mongolskich dyskotek ( możecie zobaczyć sobie na YouTube )
 9.Co sądzicie o 'fanpageach' na Facebooku ?
Są spoko. :)
 10.Czy macie jakieś zwierzątko ?
Owszem posiadamy. Wszystkie mamy pieska, kota , a Lukrencja ma jeszcze rybki.
11.Twoja największa wada i zaleta ?
Zaleta : Pomysłowość
Wada : Sprzeciw 

Blogi, które nominujemy :

http://hola-felipe.blogspot.com/
http://sparklingsunset.blogspot.com/
http://pielegnacja-cebuleczki.blogspot.com/
http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/
http://musicfashionme.blogspot.com/
http://dona-pa.blogspot.com/
http://joeced.blogspot.com/
http://gumijagoda.blogspot.com/
http://czaaki.blogspot.com/
http://willbefineee.blogspot.com/
http://lifefaschionandelse.blogspot.com/

Pytania, które kierujemy do was:

1.Skąd pomysł na założenie bloga ?
2.Co sądzisz o magicznych istotach ?
3.Miejsce do którego byś się wybrała na świecie ?
4. Co myśliszo różnego rodzaju konkursach ?
5. Interesujesz się fryzjerstwem ?
6. Jesteś za czy przeciw ochronie środowiska ?
7. Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
8.Wolisz kupować orginały czy podróbki ?
9.Czekasz na wiosnę ?
10 .Jaka jest twoja ulubiona książka , film ?
11.Jaki jest twój największy życiowy sukces ?

Mam nadzieję, że podobają się wam nasze odpowiedzi i zapraszamy do komentowania :)



17 komentarzy:

  1. Uśmiałam się przy odpowiedzi 5 xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za nominacje napewno odpowiem w moim nastepnym poscie..:)
    swietne odpowiedzi..:D

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też wkurzają ludzie co piszą bez znaków interpunkcyjnych. A czasem zdanie jest tak poplątane, że nie wiadomo o co chodzi -.-
    I dziękuję za nominowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne blog ;*
    Obserwacja za obserwację ??
    http://lalastyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog ; ) obserwuję i liczę na rewanż : )
    http://iitiismyliife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog. Obserwuję i proszę o rewanż! Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę się za czytanie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ^_^ Będę tu wpadać częściej, mam nadzieje, że wpadniesz do mnie :)

    Obserwujemy.?
    karaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania dowolne okulary Firmoo, możliwość okularów na receptę jak i zerówek : )
    http://elisabeth-secret.blogspot.com/2013/02/giveaway-firmoo.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo widze,że takie same poglądy jak ja :) Pozdrawiam gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Też miałam podobne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.