9 lut 2013

Biżuteria na Walentynki :) / Mała ^^

Dzisiaj pokażę wam kilka  pomysłów na Walentynkową biżuterię. Będą tu zamieszczone moje własne pomysły na kolczyki, bransoletkę . Zacznijmy więc od miłosnych kolczyków ;) Na ten pomysł wpadłam, gdy znalazłam, stary rozerwany naszyjnik serce, który łamie się na pół i daje drugiej połówce, złamałam go o włożyłam do zawieszki :) I gotowe.





Sorki za małe  zdj, ale coś mi się zacina i trudno wgrać fotki ;/ Następnie zrobiłam bransoletkę . 
Te takie jakby kryształki to lekko różowe koraliki. Do zrobienia takiej bransoletki będą nam potrzebne :
* złoty łańcuszek,
* mulina ( różowa w moim przypadku ) 
* małe kryształkowe koraliki ( również różowe)
* mocny klej ( ja użyłam kleju do styropianu, ale kropelka też przytrzymie mocno )
Wpierw mulinę musimy przepleść, przełożyć przez łańcuszek : 

Gdy już dojdziemy do końca, robimy supełek i  zostawiamy jeszcze jakiś 2 cm muliny, na związanie. Potem musimy na środku, przykleić koraliki . Ja to zrobiłam w ten sposób :
I zakończone , potem wystarczy to założyć i już lepiej. Ta bransoletka będzie nam również służyć , na inne uroczystości w rodzinie inie tylko. Złoty łańcuszek idealnie podkreśla całość :) 
Zaczęłam również robić bransoletkę z muliny, stylem jodełkowym ;) Jeszcze nie skończyłam, ale jak dziś skończę to jeszcze jutro dodam zdj, a teraz wstawiam to co do teraz zrobiłam :) 




Zdjęcia wyszły trochę krzywo jak włożyłam, ale jakoś jest :) Jeżeli macie jakieś pytania piszcie na pomyslowykakatus@o2.pl oraz w komentarzach :)
Pozdrawiam Mała ^^

11 komentarzy:

  1. ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) I cieszę , że Ci się spodobał :)

      Usuń
  2. Fajna bransoletka, tylko ja bym użyła srebrnego łańcuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko robić takie bransoletki z muliny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Są dość łatwe.Zależy jaki wzór się wybierze. ;) Są łatwe i trudne, jodełka jest jednym z łatwych :)

      Usuń
  4. OK
    Dodałam do obserwowanych ;)
    aagszaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolczyki ! mam takie serduszko w domu, dorwe bigle i będę działać. Dziękuje za pomysł :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobał Ci się mój pomysł :))

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.