26 lut 2013

Bransoletka Pyramid / Mała ^^

Siemka ! Ostatnio, gdy przeglądałam modatotu.pl i znalazłam bransoletkę Pyramid . bardzo mi się spodobała. Ale sobie tak myślę czy jaj już gdzieś nie widziałam i to było do zrobienia :) Instrukcja takiej oto bransoletki http://modatotu.pl/pl/1040-bransoletka-pyramid.html była na zszywce :) Cena takiej bransoletki to ok 7 zł, ale po co marnować te 7 zeta skoro można wykonać to samemu ? Instrukcja jest bardzo prosta :>

Dla tych, którzy nie potrafią wykonać takiego supełka , nagrałam krotki filmik :)  
Tak trzeba powtarzać cały czas na zmianę jak na filmiku, raz z jeden raz z drugiej :) Inaczej będzie poskręcane :) Filmik jest słabej jakości, bo  ja nie jestem mistrzem w nagrywaniu filmów, a mój aparat nie jest taki super . Ale raczej widać co i jak :> Na pewno sobie poradzicie ^^ dałam go jeszcze na Youtube :)
Link : http://www.youtube.com/watch?v=VUbwZ36L144

17 komentarzy:

  1. Efekt końcowy jest cudowny *.*

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bransoletka :) może kiedyś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł,podobają mi się bransoletki tego typu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ;D
    Świetne pomysły ;D
    Obserwuję i liczę na rewanż ;))
    sweetjewelry301.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, też muszę sobie taką zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. superbransoletka! muszę taką zrobić *u* obserwuje !
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeeeejjj ! <3 ;o ja też chce ....

    w cale nie jest takie proste ! .. a filmiku nie moge odtworć ponieważ nie mam czegoś tam zainstalowanego w laptopie.. a może zrobisz mi kilka? a ja bym Ci przesłala 18zł w tym wysyłka polecona... chyba że nie masz czasu.

    kiss ;( ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha świetna :)

    Niestety to nie mój zespół tylko zespół mojego mężczyzny :) Który co roku zgrywa się tylko na dwa festiwale (bo tak to każdy z tych panów posiada swój osobny) i zapraszają do udziału gości(znajomych) w tym roku wypadło na mnie i Mr DoBitnego :D

    Ja na razie szukam swojego miejsca :) Poszukuję zespołu bardziej chilautowego :)

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna bransoletka;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny ! :) Oczywiście obserwuję i świetny blog ! : )
    Zapraszam również do zaobserwowania ; ) http://art-foto-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny pomysł i bransoletka wyszła świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł, muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.