10 lut 2013

Manicure na Walentynki :) / Mała ^^

Zacznę od mojej poprzedniej notki. Skończyłam robić bransoletkę z muliny i przyznam, że wyszła mi bardzo ładnie. Dodałam, również na środku takiego ludzika z serduszkiem od takiej starej rozerwanej zawieszki do telefonu :) Wszystko idealnie ze sobą komponuję. Jest to chyba najlepsza ze wszystkich moich bransoletek z muliny . Naprawdę *_*



Trochę krzywo mam rękę, ale to co xd.






Dzisiaj pokażę wam różne pomalowane pazurki na Walentynki. Nie będą to moje, lecz zaczerpnięte z internetu.

A jak stworzyć coś takiego ?? Wystarczy, że pomalujemy paznokcie na biało, poczekamy, aż wyschną, przyłożymy jakąś siateczkę, którą dobrze umocujemy na palcu i starannie pomalujemy różowym lakierem. Nie zdejmujemy siateczki, póki nie wyschnie lakier ! 
Daję tu jeszcze jakieś fotki paznokci. :) Możecie je wykorzystać do swojej Walentynkowej stylizacji :)


Znalazłam również gustowny pierścionek, ale nie mogę wpaść na żaden sensowny pomysł jak go wykonać :( 
Może jeszcze coś wymyślę, ale wątpię . ;/ 
 To już koniec dzisiejszej notki . Jutro dam kolejną. Będzie to makijaż :) Jak wam podoba się ten manicure i pierścionek ?? Jeżeli macie jakieś pytania piszcie na pomyslowykaktus@o2.pl oraz w komentarzach ^^ 

P.S. : Wielkie dzięki, że jest was tu aż ponad 20 obserwatorów ! Dzięki ^_^
Pozdrawiam Mała ^^




14 komentarzy:

  1. paznokcie boskie :) swietnie ci wyszla ta bransoletka szkoda ze ja nie mam cierpliwosci do takich cudenek

    sky-lila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Zajrzę na twego bloga :))

      Pozdrawiam i zapraszam ponownie Mała ^^

      Usuń
  2. fajnie Ci wyszła ta bransoletka ;) a robisz ją dla siebie, czy sprzedajesz? Tak się pytam z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie robię dla siebie, nie myślałam jeszcze o sprzedaży . Może kiedyś. :)

      Pozdrawiam Mała ^^

      Usuń
  3. O em gie. O Em Gie!
    Jakie śliczne:
    -pazurki
    -bransoletka
    -blog

    Obserwuję!
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i za obserwacje i za to , że Ci się spodobał :)
      Zajrzę i pozdrawiam :)

      Mała ^^

      Usuń
  4. Dziękuję za odwiedziny o odwdzięczam się obserwowaniem ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierścionek genialny! A bransoletka,którą zrobiłaś naprawdę prześliczna. Gratulację wytrwałości. Ja nie potrafiłabym przy tym usiedzieć. Zaraz bym się denerwowała,że mi się plącze. :) A ten 1 pomysł na manicure chyba wykorzystam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Zapraszam ponownie :)

      Usuń
  6. dzięki :) Ja także zapraszam do obserwacji tego bloga :)

    p.s nie prowadzę go sama :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.