8 lut 2013

Modowe pomysły na Walentynki / Mała ^^

Wczoraj fryzury , a dziś moda. Specjalnie dla was przygotowałam  różne spódniczki, sukienki itp. na 14 lutego :) Jak przerobić, albo zrobić, oraz złożyć w całość nasz wygląd i strój :) Zacznę od prześlicznej czerwonej spódniczki w róże ;)

Niestety nigdzie nie znalazłam czegoś takiego jak zrobić, ale wpadłam zatem na pomysł, ale jest bardzo pracochłonny . Do wykonania takiej oto spódniczki będzie nam potrzebna jakaś spódniczka, byłoby dobrze w takim kolorze jakim chcemy ją wykonać ;) np.: czerwona . Materiałowa wstążka odpowiedniego koloru, igła, nici (czerwone) . Jak wykonać ? Jest to nie najłatwiejsze, lecz kto lubi robić różne przeróbki ubrań na pewno mu to wyjdzie :) Więc, tak musimy zwinąć wstążkę na pół tą pierwszą stroną i zwijamy w taki rulonik, różę, po prostu zwijamy na kształt róży i koniec przyszywamy do reszty wstążki i tak kolejno, a na koniec wszystko dobrze i mocno przyszywamy do naszej spódnicy.Na koniec możemy dodać jeszcze pasek, jak to jest na zdjęciu :) Następna część walentynkowego ubioru to sukienka stworzona z T-shirtu : 
W przeciwieństwie do spódniczki będzie tu opis graficzny, z zszywki  :
I gotowe, pozostałe ubrania to tylko pomysły do stylizacji :)
Nie tylko czerwień musi być na Walentynki ^^
Kokardki i fale również pięknie podkreślą resztę ubrania :) 

Jak wam się podoba ten styl na Walentynki ?? Co byście wykorzystały, lub wykorzystacie ?? Jak tam wam minął Tłusty Czwartek, ile pączków zjadłyście ?? Jeżeli nie wiecie jak coś wykonać to piszcie w komentarzach i na pomyslowykaktus@o2.pl . Zapraszam również do obserwowania nas :D

Pozdrawiam Mała ^^

19 komentarzy:

  1. łał! Nie wpadłabym na tą pierwszą sukienkę :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)) Cieszę , że ci się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tą różową sukienką :D
    A ostatnie zdjęcie CUDO!

    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ostatnia sukienka <3 uwielbiam wszystko co koronkowe i jeszcze ten kolor *,*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za kom, obs, mam nadzieję, że ty mnie też :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł! obserwuję iliczę na to samo ; )
    bulion-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie nadaję się do takich przeróbek XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się skuszę na przerobieniu takiej koszulki, ale na razie maszyna do szycia mi nie działa :(

    Fajny blog, obserwuję i mam nadzieję, że w również :)

    mazidla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za pomoc (ustawiłam obserwatorów);)

    zapraszam : please-take-me-away-from-here.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarna jest boska

    Zapraszam do wspólnego obserwowania
    aagszaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.