4 mar 2013

Naszyjnik z kwiatem, bransoletka i wsuwki :> / Mała ^^

Siemka ! Mam dla was mój własny pomysł :) Jest to naszyjnik z takim kwiatkiem, być może różą . :) Zrobiłam go już bardzo dawno, a wstawiam dopiero teraz, bo mój aparat coś ostatnio nie chce połączyć się z kompem :/    Taki naszyjnik będzie pięknie wyglądał o tej porze roku :>  Wiosenne kwiaty i ciepłe słoneczko, będą wprawiać świetny nastrój do wiosennych  stylizacji z tym naszyjnikiem :)
Słaba jakość -,-
Jak wykonać taki naszyjnik, przedstawię w formie teuorialu :> jest to mój pierwszy taki teuorial więc nie będzie on najlepszy . O proszę :
Mam nadzieję, że wam się podoba i wiecie jak co . Jeżeli byłoby dla was coś niezrozumiałe to napiszcie w komentarzach. :) Czytam wszystkie komentarze, więc na pewno odpowiem . :3
Chciałabym wam też przedstawić moją mulinową bransoletkę i wsuwki do włosów, które wykonałam na podstawie tego klik .
Są bardzo fajne i ślicznie wyglądają na włosach. :) Bardzo polecam . Proste w wykonaniu, a dają nieziemski efekt . 
nie wiem co to są te przebiegające paski . :/ 
Bransoletka z muliny. Na początku nw, czy dać zatrzaski czy nie, dlatego też  takie zdjęcie. Aktualnie jest bez zatrzasków. Czekam na wasze opinie w komentarzach :> 

To już jest koniec postu. jak wam się podobają te pomysły i czy wykonacie naszyjnik ? Chciałam was jeszcze zapytać czy podobają wam się zdjęcia w takim sposobie układania ?? Mozę wolicie normalny , każdy po kolei ? A no i jak wam podoba się teuorail . ?? Zapraszam serdecznie do komentowania i obserwowania nas ( 61 OBSERWATORÓW *_* ) . Jeżeli macie jakieś pytania to dane znajdziecie w stronie kontakt :3 Pappa !! 

3 komentarze:

  1. Tutorial bardzo fajny, a co do branzoletki też robię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jka Ci wychidzą ?? Bo tamoja, to akurat pierwsza w ukośne paski, która się nie skręciała ^^

      Usuń
  2. Wow *.* Chyba zrobie taki wisiorek :3 a tak swoją drogą, może obserwujemy ? ;d
    pamietnik-alllice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.