4 gru 2013

Śnieżynka. / Mała.

Hej! :)
Jak zapewne wiecie już od czterech dni mamy grudzień. na zewnątrz już coraz zimniej i już niedługo święta. Ja z nie cierpliwością oczekuję pierwszego śniegu i oczywiście świąt. Tej miłej i radosnej atmosfery. Kilka dni temu, a dokładnie 1 grudnia znalazłam trochę czasu i stworzyłam bransoletkę z śnieżynką w takich zimowych kolorach. Jak dla mnie nie wyszła najgorzej. Wygląda całkiem fajnie i idealnie pasuje do pogody na dworze. Nie wiem jak wy, ale ja wyjątkowo lubię zimę. No może z wyjątkiem tego, że muszę ubierać mnóstwo ubrań, żeby tylko nie zamarznąć. Na razie nie mamy jeszcze zbyt dużych mrozów, ale i tak jest już zimno kiedy wracam wieczorem do domu. 




Niedługo pojawi się bardzo ciekawy pomysł na świąteczną dekorację, więc zapraszam do śledzenia naszego bloga. :) Liczę na to, że bransoletka się wam podoba. :3
Pozdrawiam Mała.



6 komentarzy:

  1. Ładniutka *_* Ja też lubię zime :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka. :D
    Ja za zimą nie bardzo przepadam, chyba, że akurat są święta i jest mnóstwo śniegu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie dostałaś tą zawieszkę? Bardzo zależy mi na dokładnie tym wzorze

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie dostałaś tą zawieszkę? Bardzo zależy mi na dokładnie tym wzorze

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.