31 gru 2013

Granatowe kryształki / Mała.

Witam wszystkich w jeszcze starym roku. :D

Jak pewnie wiecie mamy 31 grudnia, czyli ostatni dzień 2013 roku. Z tej okazji chciałabym wam życzyć wszystkiego dobrego, wspaniałych pomysłów, wiary w siebie oraz ciągłych inspiracji do tworzenia! :) 


Chcę wam pokazać moje przepiękne kolczyki, którymi jestem bardzo zachwycona. Wykonałam je w moim kolorze, dlatego też są moimi ulubionymi. A tak po za tym to bardzo mi się podobają. Wybrałam je właśnie na tego posta, ponieważ mamy Sylwester i którąś z was może urzekną  tak jak mnie i postanowicie sobie takie zrobić. :) Ja je przetestowałam na imprezie (jeśli tak to można nazwać) andrzejkowej. Bardzo ładnie mi pasowały.  



Zapraszam na moją Srebrną Agrafkę: KLIK

Udanego Sylwestra! Pozdrawiam. Mała. :)

3 komentarze:

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.