24 kwi 2013

Sprzedaje ! xd / Mała ^^

Cześć ! ♥
Dzisiejszy post jest poświęcony sprzedaży moich prac . Będę wystawiać aukcje na allegro.pl , tak , że wy możecie je zakupić . Wczoraj wystawiłam tylko bransoletkę z ćwiekami <klik> . zachęcam więc do jej zakupu . Jeśli ktoś chciałby zakupić taką samą bransoletkę tylko w innym kolorze to niech napisze w komentarzu lub na E-mail . Mogę też zrobić inną bransoletkę z mojego bloga, którą chcielibyście posiadać . Noto chyba na tyle, zapraszam na aukcje ! Chętni zakupem pisać lub kupywać ! :)

Bransoletka z aukcji :)

8 komentarzy:

  1. pomyslowa :)
    obserwuje i licze na rewanz ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ladna branzoletka!


    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ubolewam nad tym, że czekają jeszcze cztery zaległe posty i mam nadzieję, że mi wybaczycie. Nie jest to zamach terrorystyczny na wiosnę! Po prostu mnie samej spodobały się stylizacje z tamtego okresu i żal byłoby mi ich nie opublikować. "

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.