16 kwi 2013

Fryzura na wesela lub inne okazje :) / Mała ^^

Hejka ! ♥
Jak mówi tytuł posta przedstawię tutaj fruzurę, którą znalazłam w internecie .  Jest bardzo fajna no i nie jest wcale taka trudna jak się wydaje. Więc zachęcam do wypróbowania ;>

Mam nadzieję, że się wam spodobała. no i oczywiście, że ją wykonacie :) Jak dla mnie jest ona po prostu bajeczna . ♥ a jak wam się podoba ?

P.S jeżeli nie zapomnę niedługo dodam post o sposobie na nawilżanie, ale zarazem zmiękczaniu włosów, który sama wyprowowałam i stosuję do dziś . :]

5 komentarzy:

  1. Piękna. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna fryzurka, ale samej bym w życiu sobie takiej nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama sobie też nie zrobię . nie potrafię :/

      Usuń
  3. Ten post o nawilzaniu i zmiekczaniu wlosow bardzo by mi sie przydal ^^ bd na niego czekala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.