18 mar 2014

Perełki po raz kolejny. / Mała

Cześć. :) 
Dzisiaj znów bransoletka z perełek, lecz w nieco innym wydaniu niż jej poprzedniczki. Albowiem dodałam do niej czarne koraliki i krzyżyk. Od bardzo dawna zastanawiało mnie jak mogę wykorzystać te krzyżyki i w końcu mogę je jakoś zużyć. Jak zamawiałam myślałam, że będą mniejsze (tak jest jak się nie sprawdza rozmiarów), ale okazały się być dość duże, więc... jak do tej pory nie miałam na nie żadnego pomysłu. Ogółem bransoletkę tę można zakupić pisząc do mnie na e-mail: mandarynka75@yahoo.pl. Myślę, że znajdzie się jeszcze w tym tygodniu na Srebrnej Agrafce. :) Straszna pogoda za oknem. Miałam zrobić zdjęcia tego co stworzyłam przez nudne wieczory, ale światło na zdjęciach jest naprawdę okropne. :/ Niech w końcu wyjdzie słońce, proszę... 



A tu taka bransoletka-makrama z ciastkiem z modeliny. Rozwaliłam bransoletkę, którą wygrałam, ponieważ nie lubię tego rodzaju bransoletek. Jedno ciacho dałam młodej, a drugie koleżance. Od jutra zaczynam sama coś lepić z modeliny. Udało mi się zdobyć książkę z różnymi tutorialami. Możecie się spodziewać niedługo jakiś modelinowych rzeczy o ile w ogóle coś mi wyjdzie. :) 
























Życzę miłego dnia i pozdrawiam Mała. 

2 komentarze:

  1. Świetne masz pomysły, bransoletki wyglądają super :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.seeelow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.