8 mar 2014

Keep Calm and... / Mała

Cześć! :D
Na samym początku chciałabym życzyć wszystkim dziewczynom i kobietom, które czytają naszego bloga oraz tym wszystkim innym Wszystkiego Najlepszego! :) Kwiatka, którego widzicie na zdjęciu dostałam od kolegów z klasy. Z resztą nie tylko ja, bo wszystkie dostałyśmy, tylko w innych kolorach. Mój ma nawet ładny zapach, jak się go powącha. :)
Przechodząc do tytułu posta zrobiłam naszyjnik z napisem 'Keep Calm and Love Green Day'. Już od dłuższego czasu go planowałam, aż w końcu zrobiłam. Od zawsze lubiłam wszelkie napisy typu 'Keep Calm and ...'. Według mnie są naprawdę świetne i różnego rodzaju koszulki czy właśnie biżuteria z napisem odpowiadającym do nas to dość fajna sprawa. :D Akurat okładka płyty stanowi dla tego naszyjnika dobre tło. Jestem z niego bardzo zadowolona. Myślę, że zrobię sobie jeszcze jeden, lecz odrobinę inny. :) A Wy co o nim sądzicie? 








Pozdrawiam i jeszcze raz życzę Wam wszystkim Najlepszego z okazji Dnia Kobiet. :) Mała.

5 komentarzy:

  1. Piękny!
    Napis swoją drogą uroczy, ale jakby ramka wisiorka jest prześliczna! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa! Chcę! Cudny jest *__*

    OdpowiedzUsuń
  3. Keep calmy mi się znudziły, ale że jest z Green Day to jak dla mnie jest boski. *.*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.