31 mar 2014

Chorągiewki. / Mała

Cześć! 
Co tam? U dość dobrze. Na dworze ciepło i mam kilka dobrych książek do przeczytania. Po za tym wzięłam się za rysowanie papieża na konkurs. Mam już rękę i kawałek szaty. :D Zobaczę co z tego wyjdzie. Jedyne co mnie denerwuje to ilość sprawdzianów, które mamy napisać w tym tygodniu. Szczególnie dobija mnie matematyka i historia. :/ Może nie tyle co sam przedmiot, ale nauczyciele... Pomijając to mam dla Was  naszyjnik w kolorach antycznego srebra. Myślałam nad tym, aby coś dodać by nie był taki, że się tak wyrażę suchy, lecz bardziej ożywiony którymś z kolorów. Na koniec postanowiłam, ze zostawię tak jak widzicie na zdjęciu. Może jeśli przyjdzie mi jakikolwiek pomysł na ożywienie go to dodam. :) Niedługo złożę zamówienie w beads.pl i jeśli kogoś interesuje zamówienie naszyjników z typu tych, które możecie zobaczyć na fanpage to niedługo pojawi sie ich więcej i w odrobinę innym stylu oraz z innymi grafikami. Tak nareszcie moja drukarka działa. Okazało sie, że ostanio sprzedali mi zaschnięty i jeszcze jakąś podróbkę tego tuszu co potrzebowałam. :/




Życzę miłego dnia i pozdrawiam Mała.

4 komentarze:

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.