17 maj 2014

Cukierkowa bransoletka. / Mała.

Cześć! 
Co tam u Was? Mnie tutaj bardzo dawno nie było. Szkoła mnie totalnie dobiła. Jednak znalazłam odrobinę czasu dla Was, aby coś w końcu wyskrobać. ;) Moje półfabrykaty, które były zamówione jeszcze przed świętami dopiero kilka dni temu zostały wysłane. Zostałam wystawiona na test cierpliwości, i to nie tylko z tego powodu, że paczka jeszcze nie doszła, ale strasznie nie mogę się doczekać premiery ostatniej książki z mojej ulubionej serii ! Codziennie odliczam dni do 27 maja. Jestem naprawdę okropnie zniecierpliwiona, bo to ostania książka z całej tej serii Darów Anioła, a jak wiadomo w ostaniach stronnicach tomu zdarzają się najciekawsze i najbardziej przełomowe rzeczy. Tak więc naprawdę teogoroczny maj to miesiąc ciągłych wydarzeń. Kto nie czytał  polecam całą serię, ponieważ jest świetna. Autorka z zaciekawieniem zagłębia nas w fantastyczny świat Nocnych Łowców. Dobrze, już kończę przynudzać o moim zafascynowaniu książkami, szczególności pani Clare. :D 
Mam Wam do pokazania bransoletkę z 'cukierkowym', słodkim klimacie. Wykonana z sznurków w kolorze brązowym, jak czekolada i różowym jak polewa truskawkowa oraz z dołączoną przy zapięciu posrebrzaną zawieszką wygląda wręcz smakowicie. Chociaż nie jestem zwolenniczką noszenia takiej biżuterii ( jest zbyt przesłodzona) bardzo lubię oglądać, a także tworzyć tego rodzaju dzieła. A wy co sądzicie o tego rodzaju biżuterii? Z chęcią ją nosicie lub tworzycie? :) 







Pozdrawiam Mała.

P.S. Właśnie koleżanka mi powiedziała, że nasza paczka już doszła! Nareszcie! Spodziewajcie się mnie częściej :D

6 komentarzy:

  1. Urocza *_* śliczna zawieszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez raczej takiej nie noszę ;) ale lubie robić takie słodkie bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  3. Tworzę, ale nie noszę. ;) Wygląda ślicznie. :D
    Moja siostra też czeka na ostatnią książkę. Męczyła mnie przez weekend majowy cytatem "they dead, they all dead". xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam przerażona. Jestem straszliwie ciekawa tego co się tam stanie. 7 osób ma umrzeć, to jest straszne. ;_; I w dodatku wilkołaki też maja umrzeć. Oh, God, Why? :_:

      Usuń
  4. ja z chęcią noszę wszystko co różowe :) brąz z tym różem naprawdę fajnie wygląda, bransoletka jest śliczna, nie jest jeszcze aż tak bardzo przesłodzona ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.