13 maj 2013

... nie wiem jak nazwać tego posta ; )

Dawno mnie tu nie było .... nie miałam czasu, ale mam nadzieję, że to się zmieni. Czas tak szybko leci a ja mam coraz więcej testów w szkole ; (
Ale jednym z kilku plusów jest, że już coraz bliżej wakacje ! I wycieczka na którą wybieram się z Berry ; *
Myślę że posty w końcu będą dodawane coraz częściej. Postaram się chociaż 2-3 razy w tygodniu. Mam dużo pracy poza domem więc spędzam coraz mniej czasu w domu ( i oczywiście przed komputerem), zdarza się że wracam do domu ok godz. 9 i jeszcze muszę się uczyć. Dziś miałam trochę luzu ( z czego bardzo się cieszę ), dlatego tu wpadłam ; ) Chyba w tym tygodniu nie zdążę już nic dodać, ale przywiozę dużo ciekawych zdjęć z wycieczki (  nie wiecie jak już nie mogę się doczekać ! ). Taki krótki post nie potrafię się rozpisywać, ale coś tam napisałam, były to takie przeprosiny za tak długą nieobecność na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie, a będziemy bardzo wdzięczne.